Klachtenfunctionaris

Schoolenwerk+200x200.jpg

Sinds 1 januari 2017 kun je ook terecht bij onze Klachtenfunctionaris. Er zijn meerdere klachtenfunctionarissen werkzaam, maar per klacht is steeds dezelfde klachtenfunctionaris jouw vaste aanspreekpunt.

Wat kan de klachtenfunctionaris voor jou doen?

  • De klachtenfunctionaris kan je meer vertellen over de klachtmogelijkheden
  • De klachtenfunctionaris kan je eventueel helpen jouw klacht op papier te zetten
  • De klachtenfunctionaris stuurt jouw klacht naar de juiste persoon
  • De klachtenfunctionaris bewaakt de voortgang

Bereikbaarheid Klachtenfunctionaris:

T: 088 – 357 7660 op werkdagen van 9.00 tot 11.00 uur; buiten deze tijden op afspraak

E: klachtenfunctionaris@parnassiagroep.nl

De WKKGZ (Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorgsector) verplicht instellingen om per 1 januari 2017 een klachtenfunctionaris te hebben. Hier lees je meer over deze wet en welke verplichtingen die deze wet met zich meebrengt.