paginakop jouw rechten

Vraag, suggestie, klacht of compliment

Vraag, suggestie, klacht of compliment

Wij horen graag jouw mening over je behandeling. Dat kan een suggestie zijn, een vraag of een compliment. Maar ook als je niet tevreden bent willen we dat graag weten. Je kan jouw ervaringen op de volgende manieren met ons delen:

Parnassia Groep Meldpunt
klantenreacties/AC 2
antwoordnummer 53002
2505 VB Den Haag

E-mail: Klachtencie.patientenHaaglanden@parnassiagroep.nl
Telefoon: 088 - 357 00 80 of 088 - 357 00 27

Meer informatie over het indienen van een klacht en onze patiëntenvertrouwenspersoon vind je op de pagina jouw rechten.

Registratie

Om jouw reactie zorgvuldig te kunnen afhandelen, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen. In alle gevallen zorgen de betrokken medewerkers ervoor dat jouw klacht of suggestie behandeld wordt. Als je een reactieformulier hebt ingevuld, ontvangt je altijd een ontvangstbevestiging. Als je dat op prijs stelt, ontvang je naderhand ook persoonlijk bericht over de afhandeling van jouw klacht of suggestie. Om goed te kunnen inspelen op verbetersuggesties, houden wij een registratie bij van alle meldingen die ons bereiken.