Klachten of complimenten
Vraag, suggestie, klacht of compliment
Wij horen graag jouw mening over je behandeling. Dat kan een suggestie zijn, een vraag of een compliment. Maar ook als je niet tevreden bent willen we dat graag weten. Je kan jouw ervaringen op de volgende manieren met ons delen:
Bespreken met jouw behandelaar
Digitaal, middels:
Schriftelijk naar:
Parnassia Groep Meldpunt
klantenreacties/AC 2
antwoordnummer 53002
2505 VB Den Haag
- E-mail: Klachtencie.patientenHaaglanden@parnassiagroep.nl
- Telefoon: 088 - 357 00 80 of 088 - 357 00 27
Meer informatie over het indienen van een klacht en onze patiëntenvertrouwenspersoon vind je op de pagina jouw rechten.
Klachtenfunctionaris - hulp en bemiddeling
Als je hulp nodig hebt bij het indienen van een klacht, kun je terecht bij een klachtenfunctionaris van Parnassia Groep. Zij zijn onafhankelijk en kunnen al je vragen over klachten beantwoorden.
Wat kan een klachtenfunctionaris voor jou doen?
De klachtenfunctionaris:
Vertelt je meer over de mogelijkheden om een klacht in te dienen
Helpt je je klacht op papier te zetten
Ondersteunt bij het indienen van de klacht
Bemiddelt bij het vinden van een oplossing
Houd je op de hoogte van het verloop
Verwijst zo nodig door naar andere klachtmogelijkheden
Registratie
Om jouw reactie zorgvuldig te kunnen afhandelen, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen. In alle gevallen zorgen de betrokken medewerkers ervoor dat jouw klacht of suggestie behandeld wordt. Als je een reactieformulier hebt ingevuld, ontvangt je altijd een ontvangstbevestiging. Als je dat op prijs stelt, ontvang je naderhand ook persoonlijk bericht over de afhandeling van jouw klacht of suggestie. Om goed te kunnen inspelen op verbetersuggesties, houden wij een registratie bij van alle meldingen die ons bereiken.